mei 22, 2026
#115 Hoe krijgen we de boon weer op ons bord? Deel 2
Waarom is de boon toch zo’n ondergeschoven kindje in ons menu? In het tweede deel van dit tweeluik ga ik met Jumbo in gesprek over hoe de supermarkt de consument aan de boon wil krijgen. Ook proef ik met Joël Broekaert verschillende smakelijke én minder smakelijk bonen. Hij geeft ons tips & trics om de boon ‘t lekkerst te bereiden.
58:33
